Q: Cumu pudete sapè se a sciarpa hè cachemire?
A: Prova di brucia, unu di i modi più faciuli di pruvà a cachemire hè di brusgià, questu hè u più cumuni di tutti i testi realizati nantu à u cachemire, basta tagliate una piccula frangia di a vostra sciarpa è brusgiala, s'ellu emana un odore picante è naturali di capelli. ,Ci hè una alta probabilità chì hè cashmere, questu hè perchè u cashmere hè un tessulu naturali, è darà un odore esattamente cum'è capelli brusgiati.Also u residu di i pezzi brusgiati seranu matte è in polvere.
Q: Chì rende u cachemire cusì caru ?
A: Quandu vedi prima l'etichetta di prezzu nantu à i prudutti di cachemire, pò probabilmente alzà e sopracciglia, è pudete micca vulete ottene, ma quandu avete amparatu qualcosa nantu à a sciarpa di cachemire, sapete chì uttene una sciarpa di cachemire di qualità hè. in realtà un investimentu, questu hè perchè a sciarpa di cachemire ùn durà micca solu i vostri decennii, ma ancu diventa più dolce à u mumentu di l'età.
A cashmere fina hè cugliera quandu u caprettu cumencia à scaccià u so mantellu d'inguernu in primavera, Ma questu hè micca tuttu.Ci hè bisognu di sorte e fibri per caccià i fibri grossi chì si trovanu in a lana esterna.Hè perchè sti fibri grossi ùn sò micca necessarii per u prucessu di produzzione di sciarpa di cachemire.