Caratteristiche di sciarpa di cachemire è cose chì necessitanu attenzione

A sciarpa di cachemire hè diventata un articulu di moda, hè calda è mostra a moda preziosa, pensu chì e donne anu da avè una, per esse una donna delicata.
nutizie (1)

Caratteristiche di cachemire
● Preziosa cum'è l'oru: cashmere hè a radica di lana è a lana nantu à a pelle hè chjamata cashmere, hè una materia prima tessili assai preziosa, menu cuntenutu, alta qualità, caru, in u mercatu internaziunale per gode di a reputazione di "oru dolce"
● Texture morbida, splendore morbido: Sciarpa di cachemire cù caratteristiche delicate, morbide è cerate, u lustre naturale di seta morbida è luminosa, cù un fascinamentu affascinante.
● Finu è caldu: a finezza di a fibra di cachemire hè di circa 15 microns, cusì a struttura di u tela hè densu è magre, è ci sò ricci naturali, luci sciolte è aria, cusì u calore hè bonu.
● Confortu è elasticu, a sciarpa di cachemire hà una bona absorption di umidità è permeabilità di l'aria, intornu à u collu, si senti còmode, cù una sensazione di a manu unica, culore di gustu naturali riccu.
nutizie (2)

Materie chì necessitanu attenzione à u cachemire
Cashmere hè una fibra di prutezione, faciuli à esse moth-mangiatu, magre è faciuli à deformazione, cusì prima di cullizzioni deve esse lavatu è seccu, plegati è bagged flat, evitari impiccà, per ùn sopra à deformazione;Ùn mischjà micca cù altri prudutti in u stessu saccu;Mettite in un locu scuru, ventilatu è seccu, è fate cura à a prevenzione di moth quandu si guarda.U cuntattu direttu trà l'agente di prevenzione di a moth è u maglione di cachemire hè strettamente pruibitu.
nutizie (3)

Pulite è secca prima di cullà, è poi plegate è saccu in l'armadiu.Quandu si mette borers, duvemu imballà parechji strati di carta, ùn cuntattate micca direttamente a sciarpa di cachemire, in casu di fading o deterioration.
nutizie (4)

Perchè a fibra di cachemire hè fina è morbida, hè faciule per esse danatu si ùn fate micca attente à questu, cusì hà bisognu di a vostra cura è amore speciale.Hè megliu à portà u mantellu di mantellu cù u so currispundenza hè liscia, ùn pò esse troppu aspra, dura, u saccu ùn hè micca carricu cù e cose duru è inserisci penna, stu, wallet, accussì comu micca à pilling friction lucale.


Tempu di post: Jul-22-2022