Chì ghjè u cashmere di lana è u cachemire pettinatu?

Quandu a ghjente parla di filatu di cachemire, pudete intesu e parolle pettite è lana.Ciò chì hè cashmere di lana è cashmere pettinatu in generale, sò dui tipi di filati cù diversi grossi in apparenza per via di diversi prucessi tecnologichi durante a filatura di cashmere crudo in filati.
Cos'è u cachemire di lana è u cachemire pettinatu (1)

Ci hè un prucessu in u prucessu di filatura chjamatu combing, è u filatu pruduciutu da stu prucessu hè chjamatu filatu di pettinatura, ma u filatu pruduttu da stu prucessu hè chjamatu filatu di pettinatura generale o filatu di filatura grossa, è u filatu di pettinatura hè superiore à u filatu di pettinatura generale. forza, strisce è altri aspetti.
Cos'è cashmere di lana è cachemire pettinato (2)

I prudutti di cachemire di lana anu l'effettu di maglia di chjappà l'agulla di u bastone.A cachemire hè ricca è liscia, u culore hè uniforme è ligeramente brillanti, è a manu si senti calda.Ùn ci hè micca arruga dopu a plegamentu, è a lana hè suave è elastica.
Cos'è u cachemire di lana è u cashmere pettinatu (3)

I prudutti di cachemire pettinati sò superfici liscia è pulita, tessitura fina è limpida.U lustre hè suave è naturali, è a sensazione hè suave è elastica.
Cos'è cashmere di lana è cashmere pettinato (4)
I tessuti pettinati sò più morbidi è ligeri, cusì sò più adattati per a ropa di primavera è d'estiu.I tessuti di lana anu un altu insulamentu termale è sò più adattati per u vaghjimu è l'invernu.
I prudutti di cachemire pettinati sò superfici liscia è pulita, tessitura fina è limpida.Sutta a listessa qualità di cachemire, l'usu di lana o pettinata, dipende principalmente da i bisogni di u pruduttu è u disignu.Worsted rende a texture menu evidenti è più trasparente è ligera, mentre chì a ropa di lana hà u calore di un "maglione di cachemire di maglia di mamma".U lustre hè suave è naturali, è a sensazione hè suave è elastica.

I pezzi pettinati è di lana ponu ancu creà un incantu di moda unicu.Diversi texturizati ponu purtà un sensu riccu di gerarchia, cù dettagli squisiti, ma ancu mostra una bona moda


Tempu di post: Jul-22-2022